Jau 18 dienų (po apmokėjimo) nesulaukiu prekių, pirktų iš www.ecolive24.lt internetinės svetainės. Visų pirma nebuvau perspėta ar informuota, kad prekių reikės laukti ilgiau. Iškart po apmokėjimo gavau patvirtinantį laišką, kad užsakymas yra vykdomas. Praėjus daugiau nei savaitei po apmokėjimo paskambinau pasitikslinti, kodėl vėluoja prekės, man buvo pažadėta, kad prekes gausiu 5 dienų laikotarpyje. Tačiau po trijų savaičių įvygdžius apmokėjimą prekių vis dar negavau ir vėl man pažadėta, kad prekes gausiu 5 dienų laikotarpyje.
Panaršius internetą, paaiškėjo, kad tai ne pirmas atvejis kaip UAB "MVA Market" delsia su prekių atvežimu ir netinkamai aptarnauja savo klientus
Jei bendrovė nesugeba laiku aptarnauti savo klientų, kodėl neįspėja būsimų pirkėjų apie visus šiuos nesklandumus. Juk galima nepatvirtinti užsakymo tol, kol neįsitikinta, kad ta prekė yra Lietuvoje.
Kyla įtarimas, kad bendrovė manipuliuoja klientų pinigais, kadangi gana ilgą laiką pirkėjų pinigai yra užšaldomi ir galbūt panaudojami nežinia kur.
Skaitytojų komentarai
Sis UAB MVA Market neatsiskaito su tiekejais.
internete pilna tokiu komentaru, pasiskaityti pries pirkdamai.
Sveiki,
Aš taip pat 2011-03-17 iš www.kartu.lt už 28 Lt įsigijau 50 Lt vertės kuponą apsipirkti e. parduotuvėje www.ecoland24.lt Toje parduotuvėje įsigijau prekių už beveik 38 Lt. Nuo kovo mėnesio 21 d. prekių iš jų niekaip nesulaukiu, nors kelis kartus jie teisinosi, kad vienos prekės vis negauna į sandėlį. Galiausiai 05-19 išsiunčiau skundą Valstybinei vartotojų teisių tarnybai ir prašymą UAB "MVA Market" dėl pinigų grąžinimo arba prekių pristatymo. Jokio atsako iš abiejų nesulaukiau. 05-24 susisiekiau su www.kartu.lt atstove ir pranešiau apie esamą padėtį. Ji taip pat patvirtino, kad turi bėdų su UAB "MVA Market" - pastarieji nuolatos meluoja dėl nepristatytų prekių. Kartu.lt atstovei išsiunčiau skundo, kurį rašiau Vartotojų teisių apsaugos tarnybai kopiją, sakė perduos direktoriui.
Aš taip pat esu linkusi paduoti UAB „MVA Market“ į teismą (tą jiems paminėjau ir prašyme dėl pinigų grąžinimo) – tokios sukčių įmonės negali dirbti teisinėje valstybėje ir apgaudinėti žmonių.
As taip pat nesulaukiu prekiu, taip pat jie nekelia telefono. Teks krieptis i vartotojo teises.
mes jau padaveme juos i teisma...
nesusiklaidinkit ir vel - broliai smilgiai turi UAB "Jovilas"!!!! tai maistomuge.lt
Mindaugas Smilgius atidarė Jovilas, UAB įmonę, kuriai priklauso tos pačios e parduotuvės, tik kitais pavadinimais: www. grozioasorti .lt , www. maistomuge .lt ...
MVA market neatsiskaito su niekuo, broliukai Vidmantas Smilgys ir Mindaugas Smilgys yra visiski aferistai, venkite su jais dirbti, venkite juos idarbinti, nevykeliai visiski.
Atsiprasau, Vidmantas Smilgius ir Mindaugas Smilgius, ne Smilgys.
Skolu isieskotojai taipogi teikia, kad jie turi nauja imone, kuri prisikure feniksu is buvusiu nesekmingu projekteliu. Bukite atidus, venkite situ loxu.
TAIP MIELIEHI, bukite labai atsargus su UAB JOVILAS , nes jie turi internetine parduotuve maistomuge.lt , kai pirkau is kartu.lt kupona ju el.parduotuveje apsipirkti, tai zinokite vos vos sugebejau susiskambinti ir pralaukiau apie 3 savaites savo prekes, kol pagaliau gavau. Is tiesu
jie tikri aferistai, reikia tokius pamokinti ir paduoti skundus i teisma! Nesamonigai meluoja bet ka apie prekes, kaip jau kazkas cia minejo, kad jie teisinasi tuo kad neturi prekiu sandelyje, kad is ivairiu tiekeju vezasi. Na taip, sugalvojo viena pasaka pagal kuria sokdina visus klientus. BUKITE ATSARGUS SU UAB JOVILAS!!!!
Rašyti komentarą
Daugiau pranešimų