2011-03-22, 23:01
Tiketa

DAR VIENA (EILINĖ) TIKETOS AFERA?

Nuotykiai su tiketa bei jos "platinamais" bilietais į "Eurobasket 2011" tęsiasi.

Iki šiol buvo paviešinti šie faktai apie "teisingą ir garbingą" tiketos veiklą, susijusią su "Eurobasket 2011":
1. "Eurobasket 2011 Fan Club" įkūrimas ir pinigų surinkimas iš žmonių jau iš anksto žinant, kad visiems bilietų neužteks;
2. kasininkų sukčiavimas bilietus rezervuojant sau, o klientams parodant špygą.

Taip pat nereikėtų pamiršti ir viešų tiketos pareiškimų apie tai, jog kovo 14 dieną, pirmadienį, tiketos sistema veikė tik su mažais sutrikimais, nors buvo akivaizdu, jog visą pusdienį (kol buvo bilietų) sistema ilgiau neveikė, nei veikė.

Šiandien bandau paviešinti dar vieną atvejį, kaip "gražiai" tiketa elgiasi su savo klientais.

Istorija prasidėjo taip pat kovo 14 dieną, pirmadienį. Iš n-tojo karto pavykus prisijungti ir pasirinkti norimus bilietus, jie buvo sėkmingai apmokėti tiesioginiu bankiniu mokėjimu (ne pavedimu), t.y. tiketa pranešimą apie sėkmingą apmokėjimą turėjo gauti iš karto, kaip ir pinigai į jų sąskaitą turėjo įkristi blogiausiu atveju tą pačią dieną (nors greičiausiai taip nutiko praėjus ne daugiau nei valandai po apmokėjimo). Tačiau skyriuje "Mano užsakymai" apie sėkmingą apmokėjimą kažkodėl nebuvo jokios informacijos - iš pradžių statusas buvo "laukia apmokėjimo", tačiau vėliau bilietai tiesiog dingo iš sąrašo. Ką gi, naiviai (nors ir pagrįstai) manydamas, jog dėl didelio tiketos apkrautumo apmokėjimo patvirtinimas gali užtrukti ilgiau, nutariau palaukti iki vakaro. Daugiau bilietų į tas varžybas, į kurias juos jau rezervavau ir apmokėjau, rezervuoti net nebandžiau - to daryti nebuvo tikslo, nes bilietai jau įsigyti, o rezervuodamas dar kartą tik atimčiau galimybę iš kitų žmonių (tikrai nesu kažkoks gerasis samarietis, bet šioje situacijoje esu nusiteikęs tiek prieš besaikį godumą, tiek prieš bilietų perpardavinėjimą). Be to, biudžetas, skirtas bilietams, jau buvo išnaudotas - pinigai iš sąskaitos nuskaityti.
Atėjo pirmadienio vakaras ir kadangi niekas nepaaiškėjo, parašiau užklausą dėl susidariusios situacijos į info@tiketa.lt. Labai operatyviai gavau atsakymą su prašymu atsiųsti banko išrašą apie atliktą apmokėjimą - nieko nelaukęs taip ir padariau. Deja, tas operatyvus pirmas atsakymas su prašymu ir buvo viskas, kuo galima pasidžiaugti. Antradienį, trečiadienį bei ketvirtadienį pakartojau savo užklausas su prašymu, kad man paaiškintų, kokia ten situacija su mano bilietais bei pinigais - viskas veltui, nes visiškai jokio atsakymo nesulaukiau. Taip atėjo penktadienis - ta diena, kuomet tiketa padarė pinigų grąžinimą. Penktadienį vakare dar kažkodėl parašė, kad pinigus grąžins (nors tai jau buvo padaryta prieš pusdienį). Nei atsiprašymo, nei situacijos paaiškinimo, nei kodėl taip pasielgė, visiškai jokios informacijos tiketa net nesiteikė pateikti, ką jau kalbėti apie alternatyvos pasiūlymą. Ir koks sutapimas - įsigytus bilietus atėmė ir pinigus grąžino praktiškai tuo metu, kai jau tapo 100% aišku, jog jų nusipirkti bus neįmanoma, nes per savaitę jie jau visi buvo išpirkti.

Žinau, kad ne aš vienas buvau atsidūręs tokioje situacijoje, tačiau kai kam pasiūlė bilietus kituose sektoriuose ar pinigų grąžinimą pasirinktinai, kaip likusiems baigėsi - informacijos neturiu.

Mano, kaip kliento, pretenzijų hipotezės tiketai:
- pinigų pasisavinimas ir "įšaldymas" bei galimas neteisėtas disponavimas jais keturias darbo dienas, nesuteikiant paslaugos ir piktybiškai neinformuojant apie situaciją, taip tiesiogiai ir galbūt tendencingai užkertant kelią įsigyti bilietus į "Eurobasket 2011";
- dvigubų standartų taikymas: su vienais klientais bendraujama bei jiems pasiūlomos alternatyvos, su kitais elgiamasi kaip su šiukšlėmis atliekant veiksmus vienašališkai.

Nors ir manau, kad tokios pretenzijos teisiniu požiūriu gana juokingos ir realybėje greičiausiai visa tai yra/bus kova su vėjo malūnais, tačiau jeigu apie tiketos teikiamų paslaugų (ne)kokybę bei elgesį su klientais sužinos daugiau žmonių, bus tik geriau - galbūt pati tiketa susiprotės ir pakeis požiūrį į savo klientus.

Kitas žingsnis bus kreipimasis į VVTAT.

Jeigu kas susidūrėte su panašia ar identiška situacija, o galbūt esate susidūrę su tuo anksčiau, parašykite į tiketos.aferos@gmail.com - bet kokia informacija ar pagalba tikrai pravers. O gal yra norinčių prisijungti prie karo su aferistais? Rašykit!

Anzelmas (Vilniaus m.)