2013-12-15, 14:35
Uogos.lt

UOGOS.LT - MELAGIAI, NEINFORMUOJA KLIENTŲ DĖL SĄLYGŲ NESILAIKYMO

Informuoju, kad Uogos.lt visiškai nesirūpina savo klientais. Nežiūrint į tai, kad minėtoji įmonė nesugeba informuoti klientų apie prekės NEatvežimą į nurodytą atsiėmimo punktą laiku, taip pat laiko nežinioje ir verčia ten dirbančius darbuotojus meluoti apie tai, kad prekės dėl jų kaltės bus pristatytos į namus. Įmonė tokių įsipareigojimų nevykdo.

Gerbiamieji esami ir būsimi pirkėjai, turėkite omenyje tai, kad ši firma gali Jus pavesti Jums labai svarbiu momentu. NEapsigaukite.

 

Vaidas (Kauno m.)

Skaitytojų komentarai

Ksistofas 2013-12-17, 16:42

Sveiki,

 

Del tokiu ir panasiu nesklandumu, prasome kreiptis i musu aptarnavimo skyriu telefonu: 864559059 arba El pastu: info@uogos.lt.

Jeigu neiseina susisiekti su musu aptarnavimo skyriumi, galite kreiptis tiesiogiai i kokybe@uogos.lt. arba telefonu 862362323. Atsakyma gausite per 1 darbo diena.

Geros dienos, Uogos.lt 

Rašyti komentarą

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.