2015-06-15, 10:34
Lismus

UAB LISMUS NEATSAKINGUMAS IR NEPATIKIMUMAS

Pirmadienio ankstyvą rytą, 6 val., UAB Lismus autobusiukas turėjo paimti mane iš namų ir vežti į Vilniaus oro uostą. Ir jei čia skundziu, tai aišku, kad taip neįvyko. Paprastai jų vairuotojas privažiavęs paskambina, ir išeini. Bet šį kartą nesulaukęs, puoliau pats skambint, niekas iš Lismus neatsiliepia, vairuotojo telefono iš vakaro man niekas iš jų ir neatsiuntė, vairuotojas ir nepaskambino, nepatikslino išvykimo, kas paprastai būdavo. Vėliau jie aiškino, kad atvažiavo, kad skambino, bet net neatsiprašė, na bet aš net balkone žiūrėjau 6 val. ryto, nieko nebuvo tokio, telefonas ant stalo, pakrautas, su niekuo nesikalbėjau. Ir įtarimas, kad jie tik "pamajakina", ir jei tik vieną kartą, tai to gali būt ir per mažai. Viso to rezultatas - už 150 Eurų su taksi iš Klaipėdos į Vilnių. 

Darius (Klaipėdos m.)

Skaitytojų komentarai

Renatas Jakonis 2015-06-15, 14:03

 Aš galvoju ,kad jei vairuotojas nepaskambino vakare kaip buvo sutarta reiškias kažkas negerai ir reikia bent jau paciam rasti minute ir paskambinti, o ne rašyti visokias nesamones.

Rašyti komentarą

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.