2020-01-13, 16:45
Šatrijos odontologijos klinika

ŠATRIJOS ODONTOLOGIJOS KLINIKA

 Teko lankytis "Šatrijos odontologijos klinikoje" 3 kartus. Antro apsilankymo metu gyd. Julija Barlit atliko kanalų valymą ir plombavimą. Man pasirodė keista, kad turėjo būti atliktas kanalų valymas kadangi šita procedūra buvo atlikta kitoje klinikoje iš kurios perėjau į Šatrija, kad atliktu plombavimą. Paklausius kam reikėjo atlikti pakartotinį kanalų valyma buvo atsakyta, kad panoraminėje nuotraukoje matosi baltos dėmelės, todėl gydytoja nusprendė atlinkti valymą. Paklausius ar pakartotinis valymas yra tokia pat procedūra kaip ir pirminis valymas ir kaina turi būti taikoma tokia pat? man buvo paaiškinta, kad tokia yra odontologijos kainų politika ir jus visada turit teisę pasirinti kitą gydymo įstaigą (pinigai jau buvo sumokėti kai taip pasakė). Paprašius grąžinti pinigus už neteisingai pritaikytą paslaugą ir kainą (atliko pakartotinį šaknų valymą, nors sumokėjau kaip už pirminį šaknų valymą) man gydytojų ir vadovo buvo pasiūlutas sprendimo būdas pašalinti jau įdėtą plombą ir išvalyti šaknis, uždėti vatos ir eiti gydytis į kitą kliniką. Po tokio pareiskimo tapo aišku, kad kalbėtis su jais beprasmiška.

Dar verta pažimėti, kad nei vieno apsilankymo metu nebuvo sudarytas gydymo (paslaugų atlikimo) planas. Gydytoja žodžiais paaškina kas turi būti atlikta, tačiau nei žodžio apie tai kokia bus bendra kaina. Kaina sužinai prie kasos, kur duoda čekį su bendra kaina, bet nenurodyta nei kokios procedūros atliktos nei kas jas atliko. Paprašius pateikti sąsk. su visom gydymo duomenimis administratorė nesugebėjo tai padaryti, tik sekančio apsilankymo metu kartu su vadovu pavyko gauti sąskaitas. Jei galėčiau įvertinti tai duočiau 1 iš 5 ir kitiems lankytis šioje įstaigoje nerekomenduočiau.

Vitalijus (Vilniaus m.)