2009-05-14, 11:46
Lietuvos paštas

LIETUVOS PAŠTE NUOLAT DINGSTA SIUNTINIAI

Kadangi užsiimu prekyba internetu ir šiaip giminaičiai gyvena užsienyje, tenka nuolat gauti ir siųsti siuntas per Lietuvos paštą. Deja kuo toliau tuo labiau šia įstaiga tenka nusiviliti. Supratu - krizė... Bet tokiam akiplėšiškumui ir betvarkei kokia yra pašte su siuntiniais, tiesiog neįmanoma suprasti. Pavyzdžiui - gaunu siuntinį iš Anglijos, dėžės šonas praplėštas, užklijuotas ant siuntinio lapukas - pažymėta kryžiuku grafa - siuntinys apgadintas. Pradedi teirautis kodėl apgadintas, atsakymas - tokį jau iš Anglijos gavom. O pasirodo kai išpakuoji, kad siuntinys gerokai apkraustytas. Neregistruoti siuntiniai iš Anglijos išvis dingsta, per praeitas kalėdas laukiau siuntinio su dovanomis, firminiais rūbais, 100 svarų. Dingo kaip į vandenį. Neatsisiuntė. Pašte ko paklausi to negausi... Siunčiau į JAV registruota siunta brangų laikrodį, jau viską apskritai registruoju siųsdamas tiek Lietuvoje tiek į užsienį, na ir laikrodukas nenukeliavo. Dingo registruota siunta... Apskritai daiktai atsiunčiami apgadinti, netgi firminės gaminių dėžutės iš medžio sulaužytos. Dariau eksperimentą ant dėžutės bandė užlipti žmogus sveriantis 90 kg. dėžutė nelūžo... O pašte matyt sugeba... Galėčiau čia visą romaną surašyti apie pašto darbą... Bet vėl siuntos iš JAV laukiu, kuri keistai vėluoja jau 3 savaites... Gal būt ir nebesulauksiu...

Nepatenkintas

Skaitytojų komentarai

Anonimas 2009-05-25, 20:21

Naudok UPS sumokėsi brangiau bet už tat patikima

Idomu, kaip kovot 2009-06-12, 23:34

Sakykit, o ar bandėte kur nors kreiptis??? Kur iš tikrųjų ieškoti teisybės, juk tie siuntiniai, žinia, dingsta visai ne į balą, o sėkmingai priglaudžiami tų pačių PPC darbuotojų (prisidengiant, kad "gal pakeliui kažkur pradingo" kaip, kad buvo paiškinta man). Vartotojų teisių apsaugos tarnybos, kažin, ar pagelbėtų šioje situacijoje. Bet negi nėra jokio chebrytės siautėjimą galinčio pažaboti mechanizmo. Aš asmeniškai jau 3 savaites laukiu palyginti brangios registruotos siuntos iš UK, kuri kaip rodo sistema, taip ir nepasiekė Lietuvos.

Kalistta 2009-07-10, 15:38

Nieko nuostabaus, kad siuntiniai dingsta...

Siunciausi siuntinuka is Amerikos. Aciu dievui sekmingai atejo, bet kai nuejau i pasta man sugebejo i rankas ibrukti visai ne mano siuntini - laime, kad isejusi is pasto buvau netoli ir laiku sugryzau, jog grazinciau kazkokiai moteriai priklausanti siuntini is Maskvos.Teko 5 min aiskinti darbuotojai, kad cia uzrasyta RUSSIA o maniskis is USA. Aciu dievui po itikinejimu suprato ka noriu pasakyti ir atnese mano siuntini... Tai vat taip ir dingsta siuntiniai...

ZZZ 2009-07-30, 10:27

Pats dirbau paste  GLS ir UPS firmose is viso 4 metus. Siuntiniai ten niekada nedingsta. Visi yra registruojami ir nuolat visi budavome atsakingi uz siuntinius. Taigi isvada, kad jie nedingsta LT paste, o kazkas pasiima. Esu ir as Lietuvos paste panasiu problemu turejes-jie atsake, kad siuntinys is JAV neatejo ir tiek :) Gyvenime nesinaudosiu ir kitiems nepatarsiu naudotis alkanu lietuviu pastu !!! UPS manau siuo metu patikimiausias!

Ophiel 2009-10-17, 10:53

Na mano siuntinys  nedingo, bet jau antrą kartą ateina sugadintas, pirmą kartą buvo idėtas i minkštą voką ir jie paiškino, kad jie neatsako kadangi jis taip supakuotas, kad ji galima pažeisti, nors ant jo ir parašita fragile (dužtantis, trapus, silpnas). Gerai parašiau teikėjams, kas išsiuntė mano siuntinį , kad kai pirksiu antrą kartą ta daiktą prašau ipakuokit i dėže ar kažka panašaus  kas idomiausia jie patys atsiprašė už sugadintą siuntinį nors jie čia ne prie ko nes kaltas paštas ar air mail par avion ir pasakė kad išsius nemokamai man antrą, padekojau jiems ir atsiprašiau už jiems sukeltus rupesčius kadangi čia ne jų kaltė.Ateina antras siuntinys jau ipakuotas i dėžę ir matosi kad tą dėžė yra sulamdyta, nu pamaniau gal bent siuntinys nenukentėjo bet klydau tai paimiau ir isiunčiau atgal. Pašto darbuotuojai sako kad jie nekalti o tai man idomu ką  tada kakaltint už tokį neatsakingą elgesį ar čia rašyt par avion airmail  kompanijai skundą ar savo paštui kas per velnias. Norėjau savo PC užsakyti vieną detalę, ir dabar bijau kad bus tas pats, o ji kainuoja  žymiai brangiau  nei  mano pirmas daiktas ir jeigu bus irgi taip lamdomas tai nežinau, ar juos i teisma reikia už tokius dalykus paduot ar ką kad išmoktų kaip su daiktais elgtis aš labai nusivyles už tokį jų neatsakinga darbą ir elgesį    

Komentuoti

Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.