2014-09-22, 15:42
Senukai

E-SENUKAI.LT "NAUJOS" PREKĖS

 Sveiki,senukų internetinėje parduotuvėje nusipirkome telefonspynę,kuri po keturių mėnesių sugedo(dingo vaizdas),kadangi prekė buvo garantinė(garantija šiai prekei 24mėn.),tai nieko nelaukdami nuvežėme į garantinį aptarnavimą.Maždaug po 10 dienų nuvykome atsiimti ir buvome šokiruoti,pasirodo garantinės apžiūros metu paaiškėjo,kad prekė buvo remontuota (perlituotos kai kurios detalės) ir garantinis aptarnavimas šiai prekei netaikomas!!! Ištikti šoko nuvykome į senukų parduotuvėje esantį prekių gražinimo skyrių,o ten ir sako,tai gal jūs ir remontavote ir nepavykus suremontuoti nuvežėte į garantinį,nors kur logika garantinę prekę patiems remontuoti!!!,tada mums sako parašykite pretenziją,atsakingi asmenys apsvarstys ir pateiks atsakymą,atsakymas buvo,kaip ir tikejomės pretenzija netenkinama,nes prekę buvo remontuota.Vat kaip galima atsidurti beviltiškoje padėtyje ir nieko įrodyti negalime,bet juk šitaip gali atsitikti ir nusipirkus brangią prekę pvz: televizorių, kainuojantį 5000 Lt.(prailgini už papildomus pinigus garantija) ir kaip  musų patirtis parode,gali jos ir negauti.

Vilma (Kauno m.)