2010-03-26, 13:50Aviva LietuvaATSARGIAI AVIVA LIETUVA DRAUDINAS

Nesakysiu draustis  verta, patys pagalvokit. Apsidraudes (kaupiamasis-investicinis) esu nepilnai tris metus ir atidaves(padovanojes)sitai kompanijai 7000 litu ir dabar suzinau kad mano saskaitoje tera 700 litu. Saunus taupymo budas, ar ne. Maza to, sirgau menesi, konsultante Vida pasake, kad man ismoka priklauso, po dvieju menesiu gaunu laiska, kad nieko man nebepriklauso. Laiske nurodyta viena priezastis, kai paskambinau i Vilniu, zodiu nurode jau kita nemokejimo priezasti. Tai kam toks draudimas reikalingas. Blogiausia tai, kad kol padedi parasa ant sutarties labai miglotai pasakoja apie tai kas cia su tavo pinigai bus. Netgi apie kai kuriuos dalykus samoningai nutyli. Butu iskart pasake konkreciais skaiciais, kas bus su mano pinigais, nusikapociau pirstus, bet nebuciau pasirases tokios sutarties. ISDURE

 

Gediminas (Klaipėdos r.)

Skaitytojų komentarai

, 2010-03-31, 16:16

Dėl išmokų atsitikus nelaimei ar susirgus, tikra tiesa.  Randa šimtą priežasčių nemokėti. Ruošiuosi kreiptis į draudimo priežiūros komisą, iš principo. Siūlau ir Jums nenuleisti rankų.

Ligita, 2010-04-01, 13:05

Buvau apsidraudusi AVIVA kaupiamuoju draudimu. Po 3 metų susirgau skrandzio opa - negavau jokios ismokos, nors zadejo. Po to nutraukiau sutarti ir gavau kapeikas. Geriau kas menesi ta suma kuria skiriat draudimui (apie 170 lt.) atsidet ir tada tikrai turesit is ko gyditis.

Niva, 2010-05-06, 12:26

Va va... Vakar į darbovietę buvo atvykęs iš AVIVA toks ARKADIJUS KULIEŠAS  nu tiek  kurkė apie  Pensijų  kaupimą, kad  pyktis sukilo... Darbas  merdi, atlyginimų  nėra. O  šis  atstovas  kiša  popierius  ir reiškia nepasitenkinimą, kad  žmones  tokie  pikti . Nekiškit  pinigų į balą.

Jo, 2010-05-12, 22:49

 Vienintelis patarimas, prieš pasirašydami sutartį atidžiai ją perskaitykite, o jei kyla įtarimų pasitarkite su teisininku.

:), 2010-06-15, 19:31

Pati geriausia kompanija kokioje esu apsidraudes, taip sakau, nes draudimus turiu keliose vietose ir turiu didziulius palyginimus. Buvo trauma su operacijom, tai is Avivos ismokas gavau per pus didesnes nei kur esu kitur. Taip pat ir konsultantas pasake viska ir isaiskino kuo puikiausiai, ir ko nesupratau, net zmogus per kelis kartus tai paaiskino ir gaiso su manimi laika. Ir pagalvokit logiskai, juk cia jum ne bankas, juk kokias apsaugas turite ir sakyt, kad nesikaupia....na patyliu. Aisku kiekvienas turi savo nuomone tik pikta, kad i komentarus raso tokie pikti ir viskuo nepatenkinti, o kam gerai tas patenkintas, tai as netylesiu ir pasakysiu, kad as dziaugiuosi ir esu visu 100 proc. uz sia kompanija. Si kompanija yra auksto lygio.

Sindy, 2010-06-16, 01:50

Idomus man paskutinis pasisakymas, ar tik ne agentas raso?

Mazai reikalu su draudimais turiu, bet kiek teko girdeti - uz ta pacia trauma negalima pasiimti ismoku is keliu draudimo kompaniju. Jei apsidraudes keliose vietose - tada kiekviena imone moka procentaliai, atsizvelgdama i tai, kiek ismoka kita./ Zodziu arba gauni 100 lt is vienos, arba po 33 is triju, arba po 50 is dvieju. Bet bendra suma liks uz trauma vistiek atitinkama..

Tai kaip ten is tikro?

Cesnakas, 2010-06-21, 20:18

Apdraudziau vyra pries 2m., mokame i men.po 272 Lt. Pildant anketa apie sveikata reikejo pamineti apie sveikatos problemas per 5paskutinius metus. Draudeja uztikrino, kad , jei ko ir nepamename, nieko tokio, nes "kompanija rimta" imokejus pirma imoka jie patikrina ambulatorine kortele ir informuoja (jei numato)apie pakeistas draudimo salygas.Jokio rastiko ispejimo del galimu nedraudiminiu ivykiu negavome. Po 2m.vyrui isoperavo stubure disko isvarza, pateikeme kompanijai prasyma del ismokos. Du menesius rinko info, sumokejome dar dvi imokas 544Lt. Gauname atsakyma, kad ismoka neskiriama, nes "pirmieji sios ligos simtomai Jums pasireiske iki draudimo sutarties papildymo. Si aplinkybe nebuvo nurodyta."Patys isnagrinejome vyro ambulatorine kortele, kuri nukeliavo pas ju be musu sutikimo ir randame: per paskutinius 10m. buvo du kartus lankytasi pas gyd.del nugaros skausmo:1998m.,2001m., taciau diagnoze ne disko isvarza, o lumbalgija. Sutartis surasyta 2008m. Tai kodel kompanija nesusiziuri pries pinigeliu gavima? todel, kad jiems didele nauda. Va ir teisybe. Norime uzgincyti ju sprendima, jei kas turite kokiu pasiulymu ar panasiu atveju, patarimu rasykite: cesnakas1@gmail.com

to Niva, 2010-07-16, 16:59

nu keistas Tamstos parašymas, nes jei buvo kalba apie pensijų kaupimą, tai kalba ėjo apie tai, kas nereikalauja papildomų įmokų,  reikejo klausytis protu, o ne...:)

gediminas, 2010-07-17, 12:26

na tas pilietis ,kur 100 procentu palaiko draudimo imone,net vardo nesugeba parasyt,ryskiai matos kad dirba jiems,arba visiskas neismanelis,ir berastis .pasiskaityk ka zmones raso kas jiems nutiko su ju kauptais pinigeliais,ir kur dingo garantuotos ismokos uz ligas traumas.pats praradau pinigu,todel pasikartosiu AVIVA DRAUDIMAS_SUKCIAI

Niva, 2010-07-21, 17:40

Atsakau į  ,, to '' 2010-07-17  komentarą. Puikiai žinome, kaip tos pensijos kaupiamos... Kad neneši grynų pinigų, tai dar nieko nereiškia, bet jie plaukia iš skolose paskendusios SODROS . Taigi ir AVIVAI gali ateiti galas... O darbovietėje žmonės ir klausėsi ,,kuo reikėjo'', jokių sutarčių nesudarinėjo...(Čia atsakymas tam be vardo)

ka, 2010-08-13, 00:08

 

pilnai sutinku su Gedidiminu tas pats manau  atsitinka visiems kai reikia gauti ismoka is draudimo atsiranda visokiu priezarsciu kad tik nemoketi,tai klausimas kam toks draudimas is vis reikalingas o kaip graziai ciulba ta pati Vida kai pas ja ateini apsidrausti tai toks jausmas kad nors prie zaizdos dek bet kai reikia po ligos ar  traumos tai atranda simtus pretekstu kad nepriklauso. TAI GERAI  PAGALVOKITE PRIES  TAI  AR VERTA DRAUSTIS DRAUDIME  AVIVA  - LIETUVA.

aiste, 2010-08-24, 19:45

....bet tikrai skaitau ir niekaip negaliu suprasti... tai AVIVA sukciai ir pasauliniu mastu sukciauja ir niekas ju nesutvarko ar kaip??... as siandien kaip tik buvau pokalbije del darbo ir galvoju pasiskaitinesiu atsiliepimus ar verta darbintis ar ne .. nu bet zodziu truksta, visus mano optimistinius pamatymus bei norus ten dirbti atbaide visi niurzgu komentarai...atrodo kad pasaulyje veikia legaliai uzpatentuota  vagiu firma(cia ne apie seima:)))... Gal yra, kurie atsilieps tikrai ten dirbantys ar dirbe asmenys, butu idomu  apie si darba daugiau...ar pabandyti verta....nors manau kad verta, bet gal yra kokiu uzsleptu rimtesniu isipareigojimu ar ne???....???NEGI TEN JAU TAIP BLOGAI???? ACIU uz atsakymus

Konsultante, 2010-09-03, 04:40

Aviva ir Lietuvos Draudimas - tai dvi skirtingos bendroves visu pirma :) draudimas yra ilgalaikis ir per du - tris metus grazos neduoda, bet jus turite seimos apsauga, kad jei jus mirtumete sumokejes tarkim kad ir viena imoka, jusu seima gautu draudimo suma, kuriai buvote apsidraudes. Kodel zmones susirge veziu rengia labdaros koncertus??? parduoda namus, kad pasidarytu operacija??? Be to, kokios ismokos uz ka priklauso yra surasyta jusu polise, tad visada galite pasiskaityti ar su savo konsultantu issinagrineti, o ne rasyti skundus kokie visi blogi.

 

Del pensiju kaupimo reformos, tai ir palikite tuos pinigus sodroje, kam juos kaupti jei manot kad nereikia jums...as tai nekaupciau, jei taip galvociau kaip jus.Sakot sodra bankrutuos, aviva bankrutuos... yra tokia teorine galimybe, o kas jums garantavo, kad jusu darbdaviai nebankrutuos,kad kita ryta nenutrenks masina ir pan... as gyvenime zinau tik dvi garantijas, kad visada reikes moketi mokescius ir kad viena diena mirsime :) o jei jums nereikia nei finansines apsaugos, nei kaupti senatvei tai ir nekaupkite ir nesidrauskite :) P.S. pensiju kaupimo pirmasis dalyvis ponas R.Sarkinas, jei sako Jums ka nors si pavarde.

gediminas, 2010-09-05, 12:54

miela konsultante,kodel jus neparasote konkreciu skaiciu,o rasinejat abstrakciai.Kai as nusvilau,domejaus ir skaiciavau,kaip cia atsitiko ,kad imokejes 7000lt po dvieju su puse metu randu savo fonde tik 700lt.Atsirado daug punktu kad isskaiciuot(paprasiau finansines ataskaitos).Matematika paprasta -ir paciu geriausiu variantu vistiek AS turesiu jiems sumoketi maziausiai 5 procentus uz tai ,kad jie daro bizni su mano pimigais.O uzdarbis pagal investicijas minusinis,arba nulinis.Nors aviva,skelbiasi uzdirbusi keliolika milijonu.Zadejo pagal liga ismoket,po triju menesiu parode spyga.Skaiciuokit kaip norit vistiek gausit mizeri kuri patys sutaupet atminusavus 90 procentu administravimo.Gal geriau tuos pinigus deliot i banka ant procentu,kad mazu,vistiek liks ryskiai daugiau.Pameginkit paneigti.konsultantai-kurie is to ir gyvenat

konsultante, 2010-09-06, 15:23

 konkreciai yra sumos surasytos jusu poliso taisyklese ;) o kai draudetes tai sneketi turejote apie ILGALAIKI draudima o ne apie 2-3 metus, kurie klientui yra nuostolingi, nes pirmais metais tik 25% pareina i kliento saskaita, antrais 65-70%, tad ir nebuvo jusu pinigu tiek kiek sumoketot, reikejo bent penkis metus islaikyt, kad nereiktu GPM moket ir butu jau normaliai susikaupe, o dbr likote be nieko :)

gediminas, 2010-09-07, 22:58

tai ir yra svarbiausia,kad agente turejo isaiskinti tuos dalykus normalia kalba .O ne taip kad net seimos nariams tai buvo paslaptis,ir paslaptis kokiom salygom draudesi seimos nariai,samoningai kai kurie dalykai nusvieciami miglotai.o terminai-iki 10 metu veliau niekaip neapibrezti,kas bus,kaip bus.net ir taisykles gavau veliau po pasirasymo.Galeciau visa diena rasyt, kaip dirba Klaipedos rajone avivos agente vida,kaip finansines ataskaitos reikia laukti 6 savaites,kaip iesko priezasciu nemoket pagal draudimini ivikikaip gudriai mulkinami zmones,jus vistiek giedosit savo giesme,be konkreciu skaiciu.Ir visi giedat ,kaip puikiai praturtjejo visi jusu seimos nariai is draudimo,net uz menkiausia ibrezima,kokie laimingi jusu draugai apsidraude,visa tai MELAS

gediminas, 2010-09-07, 23:01

net bijot prisistatyt vardu-konsultante jus

Konsultante Indre, 2010-09-08, 00:49

Gerbiamas Gediminai, jei sunku pagauti savo konsultante, Jus galite uzsukti i biura ir paprasyti, kad Jus aptarnauti bet kuri ar kuris kitas. Gal tiesiog Jus nesusisnekate normaliai su ja, na buna juk, kad zmogus nepatinka...Profesionalai konsultantai visada pasako, kad yra rizika ir t.t. as zmonems paaiskinu viska paprastai ir nenuslepiu jokios informacijos...o tokie konsultantai - agentai tik gadina bendroves varda ir yra neverti buti vadinamais konsultantais... Labai gaila, kad Jus ji taip apgavo nesuteikdama visos informacijos...

gediminas, 2010-09-08, 21:32

mano nuomone-problema ne tik konsultantuose ,as gudraus ikalbinejimo pasirasyt sutarti,o visiska NESAMONE draustis kokiu tai gyvybe investiciniu draudimu

Indre, 2010-09-08, 22:44

O tai kam tada draudetes???

Sergej, 2010-09-14, 18:21

Perskaiciau komentus ir nustebau. Kodel jus norit kad kazkas jums padaritu viska uz jus. Ar taip sunku pries pasirasidami sutarti praleisti valandike internete? suzinoti ko jums reikia klausti kad paskui nereiketu verkti. juk ne akmens amzius pas mus.  o tai pamato skaiciu, o man tinka pasirasom sutarti. Pasimkit sutarti ir pastudijokit. Kas neaisku paklauskit konsultanto. nepatiko jo atsakimas nueikit pas teisininka. sumokekit jam tos 100 Lt. uztat busit uztikrinti kas jusu lauke. Beabejo draudimo kompanija suras 1001 priezasti jums nemoketi pinigu, juk pinigai - tai ju duona. Tesiog pries pasirasidami sutarti pasiruoskit kaip reikia. o ne seip atejau, pamaciau skaicius, ir pasirasiau sutarti.

 

P.S. ir nesikabinekit prie rasybos klaidu, as ir pats zinau kad nemoku rasyti.

, 2010-10-26, 10:59

melavimą turėtų būti baudžiami. Per 3 mėn. sumokėjau apie 800 lt. Supratus aferą draudimą nutraukiau, tačiau kad ir mažos sumos kokia  buvo sukaupta  sąskaitoje nieko negrąžina. Eilinė afera. Būtų gerai kad atsakytų į kieno sąskaitą nuplaukė mano sukaupti pinigai.

Susidūrusi su draudimais, 2010-11-17, 16:33

As esu  sudariusi draudimus su keliom bendrovėm ir AVIVA vienintelė kompanija suteikianti normalią informaciją.O be to, sudarius sutartį ir įmokėjus pirmą įmoką, galima ją nutraukti neprajus menesiui nuo pirmos imokos ir dar kompanija privalo gražinti sumoketą įmoką.Tai turėtų žinoti visi klientai.

Jurgalas, 2011-01-08, 11:43

 Labas Visiem.

Labai noriu apsidrausti,ir skaitynėjuosi visur,kas ,kaip ,kam yra nutike.Tai yra baisu.

Man AVIVA draudimo agentė,konsultantė,teigė,kad reikia mokėti mažiausiai 2 metus,kad galėčiau ją nutraukti.Štai šis dalykas mane gazdina.Nes  2 metų bėgyje,aš nieko negaučiau,man neapsimokėtų.Nežinau,kaip teisingai pasielgti.

Renata, 2011-01-12, 18:17

esu pasipiktinusi AVIVA kompanija! konsultantai graziai kalba ,daug ko nepasako,suglumina zmones,o kai tie apsidraudzia-pamato kad yra apgauti...nesidrauskite sioje kompanijoje,nes kiek teko girdeti is pasaliniu zmoniu,tai tik blogi atsiliepimai apie sia kompanija..zinokite,bet kokiu atveju baigsis viskas tuo,kad patirsite didziuli nuostoli,ka ir mano seima patyre...sako reikia skaityti sutarti-reikia buti pakankamai toje srityje nusimananciu,kad suprastum kas toje sutartyje parasyta,o kitaip pasiklausysite graziu konsultantu zodziu ir busite prisnekinti draustis...bukite labai atsargus!!

Agne, 2011-01-12, 18:58

Jau du metai kaip apsidraude  kaupiamuoju mirties draudimu,imokejome virs triju tukst.ir kai sugalvojome siemet issiaiskinti kiek pinigu turime,tai pasirodo ,kad nera nei tukstancio.Musu inesti pinigai su tais ka galime atsiimti susilygintu tik po kokiu  17 metu-siaubas! Jei kas butu pries draudziantis pasakes tokius skaicius,niekada nebutumeme draudesi AVIVOJE.

gediminas, 2011-01-13, 22:10

na va akivaizdus faktai ir konkretus skaiciai tiems konsultantams ir avivos gynejams,nuo susidurusiu su draudeju gudrybemis-sukciavimu.cia taippat tau ''susidurusi su draudimais''-specialiste,net varda bijo pasirasyt

daiva, 2011-01-18, 12:57

 laba diena.Skaitau visu jusu atsiliepimus ir siurpas eina.Mes ir su vyru apsidraude AVIVA.Dar metu nera kaip mokam ymokas po 160 lt.Mum ir sake,kad 2 metus negrys pinigai.Tai kur jie dingsta.?Ar is tikruju jie sukciauja?Gal ymanoma nutraukt visai.

laima, 2011-01-18, 21:16

nauda apsidraudus gyvybes draudimu AVIVA ,tik tada jei mirsite,o jei planuojate dar pagyventi gerai isigilinkite kokiomis salygomis sudarote sutarti...kitu atveju ,kaip ir mano seima ,galite patirti didziuli nuostoli nutraukdami sutarti...

kliente, 2011-01-23, 09:46

Skaitau ir siurpai eina,tarp kokiu mes gyvename sukciu ir buku klientu.Juk kompanija ir islaiko tie bailiai kurie bijo prarasti.Paskaiciau , nugirdau ,melagiai ir nutraukiau, aisku ,o kas kantrus ir sutaupys ir gyvens pasieme sumele pinigeliu ,kuriuos kantriai dejo,ir dar noriu paklausti o bankai ka jums mielieji duoda , bet daznai girdziu "as pasitikiu tik bankais ir ypac "SWED BANK"O ka jie jums duoda ar dave bankas, bet ten ir taupote ir draudziates.Sekmes besiblaskantiems.

vaida, 2011-01-30, 11:13

tikriausiai pone ,,kliente,, irgi blogai issinagrinejote avivos sutarti,kad dar svajojate apie apvalia sumele arba dirbate sioje kompanijoje,kad ja giriate,nes mes db iki smulkmenu issinagrinejome kaip dirba avivos draudimai ir matome,kad nuostoliai garantuoti....

TOmas, 2011-02-10, 15:30

imkit sakes ir sukilkit, o jei rimciau tai eikit geriau dirbti darbus o ne cia paskalas pilti

Renata, 2011-02-21, 18:15

na va as ir ketinau draustis,ale paskaiciau tai dabar suabejojau, o mums dar reik nueit pas notara, kad pasirasytu....tai jau jauciu neisiu, aciu labai uz atviruma, dar gal galit kas parasyti, del pensiju draudimo? ar verta iseiti is swedbanko?

Verute, 2011-02-25, 11:01

Poniai Renatai-Swed bankas per 2010 metus pensijos fondas uzdirbo 1 proc.Aviva 7.68 proc. Is banko bet kurio iseiti ne tik verta, bet ir reikia.Kodel? Atsakymas paprastas-bankai jusu pinigines lesas naudoja savo reikmems, t.y. skolina, auginasi palukanas.Bet kuri draudimo bendrove-nesvarbu ar tai aviva ar kuri kita, jusu pinigines lesas investuoja i fondus pasaulio valiuta.Tad jusu busimosios pensijos pinigeliai is karto yra investuojami i tarptautines valiutas. Jums spresti :)

Poniai Daivai-visos draudimo kompanijos pirmus 2 metus kliento imokas deda i vadinamajy rizikos fonda.Ir niekas nesukciauja.Is to rizikos fondo ir yra mokamos ismokos.Jei jus nutrauksite draudimo sutarty, Aviva kompanija padarysite labai laiminga-2 metus imokas mokejote, nutrauke sutarty bet kokia apsauga nutraukiate, t.y. -kompanija is jusu pasieme pinigelius ir jusu kunelio jai saugoti nebereikia:) Daugiau tokiu klientu bet kuriai kompanijai:) gal susitikite su savo konsultante ir paprasykite, kad ji jums paaiskintu kas jums kelia nerima.Sekmes

gedas, 2011-02-26, 16:27

o cia vel veronika plauna smegenis,dirba ten,toj bl avivoj,ir giriasi nutukusi is zmoniu pagrobtais 7,68 procentais,mano babkes investavo ,ir po beveik trieju metu is imoketu 7000 lt liko 512 lt,aiskina krize ivesticijos pepasiteisino,tai tie gaidziai is mano kaupiamojo denge savo nuostolius,rimtos ligos atveju pasiunte velniop,o ne ismoka,kas ten dar esat uzsakykit rastu pilnos finansines ataskaitos ir issiziosit pamate ir nebesugebesit uzsiciaupt,VERONIKA NESKIESK vemt norisi

aviva, 2011-03-15, 13:16

Gediminai,kokia jusu gyvybes draudimo suma?ir kiek jums metu?

Bandau speti,apie 50metu ir gyvybes draudimo suma 100000litu.

Esu isitikines,jei Jums butu atsitikus beda ir pasiuntus i anapili,jusu seima neimtu is "sukciu"

tu 100000litu,nes kaip galima taip apgaudineti,paimi 7000lt ismoki 100000lt?

Budami saziningi sakytumet(naudos gavejai) aciu,nereikia,sumokekit 7000lt plius 3-5 proc palukanu ir mes busime laimingi:)

P.S:kas dar jauciates apgauti "avivos"?kuris is jusu sutiktumete pabuti "avivos" vietoje? Pvz priimti 2000 lt per metus is "gedimino" ir ismoketi jo seimai 100000lt ,kai jam is skausmo plys sirdis.

rokas, 2011-03-15, 15:37

kad ir kaip jus cia graziai sneketumete,viena tik zinau ,kad niekada gyvenime viska iki galo zinodamas nesidrausciau sioje kompanijoje...cia ne vieno mano patirtis-kai nueini paklausti kiek pinigeliu turi,pasako kad investuota nebuvo gerai,pinigu nieko nesusikaupe...db belieka kitiems pasakyti kad gerai pamastytu ka daro..o teko tureti reikalu su ergo lietuva-jokiu neaiskumu nebuvo iskile.

:), 2011-03-15, 15:44

jei jau sumastete draustis avivoje butinai issiaiskinkite kiek pinigu turesite po metu,dveju ,triju,keturiu....zinoma prades aiskinti,kad neaisku kaip jusu fondai gyvuos,bet tai tik akiu uzkalbejimas,remkites tikrais skaiciais,ziurekite kada jusu inesta suma gali jums grizti...o visi sveikatos,ligu draudimai avivoje yra labai brangus.

aviva, 2011-03-15, 19:17

rokai, jus gerai zinote kiek uzdirbs ergo?prasau pasakykite keik uzdirbs"ergo konservatyvus" fondas"?

kristina, 2011-04-02, 16:57

 nutraukiau aviva taupomaji investicini gyvybes draudima,gal kas zinote per kiek laiko ismokami pinigai?

Itari, 2011-04-10, 16:23

Kalbant su agente geriausiai viska irasineti.Padarius garso irasa lengviau gincytis.Juk tai ka "sake" lengiau numuilinti nei tvirtus irodymus.

Vale, 2011-04-19, 15:13

Gal kas kazinote kaip ar esate bande isimti dali sukauptos sumos is investicinio gyvybes draudimo?

Avivos tinklalapyje skyriuje "Aktualus klausimai" rašo "Jei draudimo sutartimi sukaupta investicine vertė, draudėjas gali atsiimti visą ar dalį iš investicinės vertės".

Taciau kai aš noriu išimti man atsakė, kad turėjo būti mokamos kažkokios papildomos įmokos ir tik iš jų galima išimti. 

Gal galite patarti kaip išimti sukauptą investicinė suma ar bent dalį, tiesa nieko nemini kokia min suma turi likti.

Virgis, 2011-05-09, 23:03

Ar  grąžina GPM?

loreta, 2011-05-23, 11:28

Aviva draudimas-loterija, laimėsite, jei greitrai numirsite. Bet jei sulauksite žilos senatvės-tai paskaičiuokite, mkek būsite įnešę draudimo kompanijai pinigų. O jei nutrauksite sutarti, tai jau bus ne kaupimas, o plėšimas. ŽMONĖS, BŪKITE BUDRŪS_VIEŠAS PLĖŠIMAS

Nepritariu, 2011-06-01, 23:01

Baisu, kazkos vaiku darzelis...na blogiau. Lietuviai...vien negatyvas ir visiskas bukumas draudimo srityje. Jei kalbate apie DRAUDIMA, tai turite zinoti kas tai yra. Ko gero lietuviams dar reikes 1000 metu, kad suprastu atrodo toki paprasta dalyka.

NESIDRAUSKIT MIELIEJI, NEKAUPKITE PAPILDOMOS PENSIJOS SENATVEI !!! VERCIAU PRASISUKITE PREKYBOS CENTRUOSE !!! STAI TEN, TAI TIKRAI JUSU NIEKAS NEMAUSTO :) :) :) IR NEMEGINKITE SUSIRGTI...JUSU LAIKIA IVAIRIOS NUOLAIDOS :) :) :)

zoro, 2011-06-05, 03:34

labas norerejau suzinot ar kas nors atsiemet pinigus is aviva?pas mane sutartis nutraukta jau,bet buvau kauno filijale tai paprase banko saskaitos nrir sake per savaite pinigai jau bus,kaip manot arverta pasitiket,(kauno filijalas) ar vykti i vilniu?o gas kas zino ar galima pinigus atsiimti avivoje,ar butina laukti savaite kol perves ???

Laura, 2011-06-05, 22:05

v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Normal 0 19 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Įprastoji lentelė"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

Zoro

ismoka ne anksciau kaip per 30 dienu

Irena, 2011-06-22, 16:21

Esu apsidraudusi AVIVA draudime.  Turėjau skydliaukės operaciją. Išmokėjo visą sumą, kaip ir numatyta poliuse. Dėl kaupiamojo draudimo, save suprantama, pinigus dedu ne į banką, norėsiu nutraukti - turėsiu nuostolių, Draudžiausi su mintimi, kad vaikai kažkiek gautų mirties atveju.

Atrodo, viskas tvarkoj su AVIVA.

>, 2011-06-22, 16:47

Neveltui lietuva atsilikus nuo visos europos ir zmones dar nesupranta kad draudimas yra naudingas ir butinas. ;) o kas sakot kad aviva bankrutuos tai juokingai skamba.. O apie bankus, kai dedat ant procentu jus is tikro nieko neuzsiauginat nes viska suryja infliacija.. ir laimi tik bankas.

Grazina, 2011-07-21, 13:38

Tikrai neverta draustis AVIVA draudime. Prieš septynis metus atėjo dvi moterėles prikalbėjo stebuklingų dalykų. Pažadas buvo toks drauskitės universaliu gyvybės draudimu , mokėsite įmokas , turėsite apsaugas įvykus nelaimei. O svarbiausiai kiek sumokėsite tiek ir atgausite pasibaigus 10 metu. sutarciai. Pries metus suzinojau kad mokamos imokos uz papildoma draudima ,, Buk atsargus'' ,, buk sveikas'' nesikaupia, juos suvalgo AVIVA jeigu neturejai ivykio ar nesusirgai tai juos padovanojai tiesiog AVIVAI. Pvz.  mano papildomi draudimo objektai per menesi sudare 125Lt. x12men.=1500Lt.per metus  apytiksliai. per 7metus nuskaite 10000Lt. Mes gi apie mirti nei vienas negalvojame o ten akcentuoja tai, o jeigu numirs jusu sutuoktinis o jeigu jus numirsite tai gausite ismoka mano atveju 30000Lt. Prasiau preliminarios ataskaitos negavau.  Vienoje atsakaitoje matau -650Lt. nes investavo i fondus o konsultante nesugebejo paskambinti ir informuoti kad pakeisciau investavimo krypi. Tai kieno atsakomybe uz pradirbtus pinigus. Per septynis metus imokejau apie 21000Lt. baigesi kantrybe nutraukiau sutarti ir ka galvojate gavau 5900Lt. Prasau detalios ataskaitos dar neparuosta bet pinigus jau gavau, tai klausiu kaip jus pervedet man litus jeigu neturite paruose detalios ataskaitos, kurioje matyciau imokas, ismokas, investavima i fondus, visus nuskaitymus. As neturiu geru zodziu apie sia imone. Tikrai neverta draustis geriau jau po tuos 260 Lt. atideti i sali . O sukaupusi 20.000 lt geriau jau buciau i snoro ar ukio banka indeliui padejusi ir patikekit palukanos tikrai butu zenklios.

zemuoge, 2011-10-06, 19:12

dirbu salia avivos tai girdziu kaip smegenis pudrina daug nepatenkintu

 .

Mindaugas, 2011-11-04, 12:57

Sveiki, perskaiciau daug ivariu nuomoniu ir ne visos yra teisingos, bet kad gyvybes draudimas yra naudingas tai faktas o jei jus kas apgavo tai kaltas konsultantas o ne draudimo imone

Jo, 2011-12-01, 16:23

Per tis metus AVIVAI sumokėjau 5400, o nutraukus sutartį gavau 700, atsitikus nelaimingam atsitikimui gavau 0, padariau biznį. Gailiuosi prasidėjęs su AVIVA, gražioji agentė Izolda Rinkūnienė mane puikiai suvedžiojo...

Gene, 2012-01-05, 13:31

Tikra sukčių gauja.Ataskaitų apie sukauptą likutį neteikia,o kai paprašiau po 8 metų,tai skaičiavo 2 savaites kad išvestų formulę savo naudai.Mokejau po 200 LT kiekvieną mėnesį,buvo likę 2 metai,priskaičiavo 13000Lt,mokesčiams 2500Lt, ir tai vadinasi investicinis gyvybės draudimas!!!! Nesidrauskit, geriau atidėkit tuos pinigus,tai sutaupysit daugiau ir nieko neprarasit.

lietuvaitis, 2012-01-06, 10:12

Gruodzio 2 diena issiunciau i Aviva laisku prasyma pakeisti  (sumazinti apsaugu sumas) ir sumazinti menesio imoka iki 100 Lt. Po 2 savaiciu pasiskambinau agentei, kad nera jokios reakcijos is bendroves. Ji mane nuramino, kad cia bus viskas gerai, kad nuo sausio 1 dienos tas mano prasymas ir isigalios, kad nieko daryti ir nereikia. Dar karta skambinau agentei po Kaledu, tai tuos pacius raminimus isgirdau. Atejo sausio 3 diena, ir ups... tiesioginio debeto budu saskaitoje pinigu sumazejo, bet senaja suma, o ne 100Lt, kaip buvau nurodes prasyme.

Dabar nutraukiau tiesioginio debeto sutarti. Galiu pasakyti, kad neatsakingai dirba bendroves konsultantai, nesigilina i zmoniu poreikius ir neatsizvelgia i prasymus.

roberta, 2012-01-20, 18:51

paskaicius jusu visu komentarus,supratau,kad gauti ismokas is avivos,tai kaip islosti loterijoj.kazkam numeta pinigeliu,kad pri viliotu kitas aukas,o dauguma nusivyle,apgauti ir bejegiai .

roberta, 2012-01-20, 18:54

paskaicius jusu visu komentarus,supratau,kad gauti ismokas is avivos,tai kaip islosti loterijoj.kazkam numeta pinigeliu,kad pri viliotu kitas aukas,o dauguma nusivyle,apgauti ir bejegiai .

Ieva, 2012-02-01, 02:41

GENE, o gal zinai, kiek gautum, jeigu butum taupes 2 metus ilgiau??? As jau turiu investicini gyvybes draudima 5 metus, nieko gero apie juos nesu girdejusi. Galvoju apie imoku nutraukima, sumokejau apie 12.000lt, man idomu, kiek gauciau? turbut nei puse pinigu nematyciau..

vetra, 2012-02-07, 19:56

puikus draudimas,po operacijos labai reikejo pinigu,as ju gavau is avivos.esu patenkinta draudimu,patariu ir kitiem cia draustis

Komentuoti

Jūsų vardas:*
Komentaras:*
Komentaro ilgis negali būti ilgesnis nei 2000 simbolių
Žvaigždute (*) pažymėti laukeliai privalo būti užpildyti.

Spausdami "Komentuoti", Jūs sutinkate su "Informacijos įvedimo taisyklėmis" ir "Atsakomybės ribojimo ir privatumo" sąlygomis.