2020-03-09, 10:57
Telia

TELIA = APGAULĖ

AB Telia Lietuva nesivadovauja savo sutarčių sąlygomis, pvz.:


1) sutartyje nurodomas 30 dienų terminas paslaugų pakeitimų įsigaliojimui po kliento informavimo. Tuo tapu klientui siunčiamoje informacinėje žinutėje nurodoma, kad pakeitimai jau įsigalioja žinutės pateikimo momentu.

2) Telia atsiunčia sąskaitą faktūrą su mokesčiais, lyg jie įsigaliojo net ne žinutės pateikimo momentu (vasario 27 d.), o mėnesio pradžioje.

Taigi, bandai važiuoti į jų salonus, po to rašyti, aiškintis, bet į klausimus neatsako, tik tvirtina, kad kompensuos, bet tos atsiųstos sąskaitos faktūros netaiso.

Kažkada girdėjau, kad Telia tapo apgavikų kontora. Nelabai tikėjau, nes, matyt, jaunas buvau. Tik sukakau 30 metų ir tiksliai po trijų mėnesių prasidėjo apgaulės - nežinau ar tai sutapimas, ar vyresnio amžiaus žmonės nėra prioritetas kontorai, bet kokiu atveju nesudarinėčiau sutartį, kad negaišinti sveikatos (beprasmiai važiuojant į jų salonus, kuriuose jokių atsakymų neturi) ir nervų (gaunant "robotizuotus" atsakymus el. paštu su melu, klaidomis ir be atsakymo į klausimus).

Telia = apgaulė