2019-01-10, 20:14
Viasat televizija

APSAUGOK IR NUO VIASAT

Patarimas visiems planuojantiems užsisakyt kažką iš Viasat ar naujojo jų pavadinimo TV Play Home - laikykites kuo toliau nuo jų. Sutartis NR1 Buvau Viasat nuo 2015m. Viskas vyko daug maž sklandžiai kol rugsėjo men. nustojo veikti 2 imtuvai. Pasidomėjęs kas vyksta buvau informuotas, kad mano seni imtuvai nustojo veikti dėl to, kad jie per seni ir aš privalau įsigyti naujus, modernius imtuvus. Paklausęs kodėl nebuvau imformuotas prieš jų sustabdyma, gavau atsakyma, kad dėja įvyko klaida ir nieko šiuo atveju negalime padaryti. Tada sutarėme, kad jie atsiųs naują sutartelę 4 naujiems imtuvams ir ją pasirašius jie kuo skubiau atsiųs 4 naujus imtuvus. Sutarties laukiau 2 savaites. Bandžiau skambint ir pasidomėt kurgi viskas užstrigo. Po 2 savaičių gavau žinutę, kad buvo nesklandumu ir sutartis ir imtuvai dar neissiųsti. Tada supratau, kad čia ne ta televizijos paslaugų teikimo įmonė kuria norečiau toliau naudotis ir nusiunčiau prašymą nutraukti abi turimas sutartis. Pasidomejau ar viskas gauta pas juos. Gavau patvirtinimą. Po kelių dienu pastėbejau, kad nuskaičiuotas dar vienas abonentinis mokestis už šiuos neveikiančius imtuvus (tai atsitiko dėl tiesioginio debeto paslaugos banke). Tada susisiekiau su klientu skyriumi ir jie pasiūlė parasyti prašymą, kad grąžintų nuskaičiuotą sumą į sąskaitą. Ta ir padariau ir palikau laukti tęsinio. Buvo pažadėta viską sutvarkyti per 3 savaites. Praėjo 3 mėnesiai. Nusprendžiau paskambint, pasidomėt. Man buvo atsakyta, kad sutarties nutraukimo įspėjimas turi buti pateiktas prieš 31d. ir man nėra ko grąžint. Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis:) Po pusės valandos diskusijų ir suradus mano prašymus nutraukti sutartį ir grąžinti pinigus į mano sąskaitą ir supratę, kad aš sumokėjau už 2 mėnesius ir nesinaudojau jų paslaugomis, jie pasiūulė palaukt dar 3 savaites ir tada galbūt jau turėtų būti pervesta likutinė suma į mano sąskaitą .

Tomas (Šilutės r.)